ახალი ამბები

ახალი Fiat 500 Collezione- ის ევროპის მოდის ტური მადრიდში დასრულდა

29 May 2018

180525_Fiat_HP-London

  • გუშინ დასრულდა ახალი Fiat 500 Collezione- ის ევროპული ტური, რომელმაც ევროპაში ყველაზე პრესტიჟულ პოდიუმებზე იმოგზაურა – მილანსა და ლონდონში, ბერლინში, პარიზსა და მადრიდში.
  • ხუთი ულამაზესი ადგილის, თანამედროვე, მოდის, ხელოვნებისა და დიზაინის შეხება, სპეციალურმა სერიამ გამოავლინა თავისი ტენდენციური პიროვნება საუკეთესო ორი ტონის კომბინაცია “პრიმავერა”
  • გამორჩეული ფერების კომბინაცია, დაუჯერებელი დეტალები და იტალიური სული, 500 კოლეზიონი არის ლეგენდარული მოდელის 30-ე სპეციალური გამოცემა, რომელიც ამოქმედდა გასული თერთმეტი წლის განმავლობაში.
  • ახლა მისი არსებობის მე-11-ე წელს 500* საუკეთესო გაყიდვებით წარსდგა, 74’000 ავტომობილი გაიყიდა მთელს ევროპაში 2018 წლის პირველ თვეებში.

ევროპული ტურისტული ტურის ბოლო ეტაპი, რომელიც ახალმა 500 კოლეზიონემ დაიკავა დიდ ქალაქებში – მილანი, ლონდონი, ბერლინი, პარიზი და მადრიდი, თითოეული მოდის საერთაშორისო სტილსა და ხელოვნებაში.

500 კოლეზიონეს ევროპული ტური 18 აპრილს დასრულდა მილანში, ერთ-ერთ ყველაზე საინტერესო და გამორჩეულ კვირეულზე. ღონისძიება ასევე იყო იტალიის შედევრების ნაციონალური გადახედვა, რომელიც არ განსხვავდებოდა ნამდვილი კინოს ვარსკვლავური გახსნისგან, სასტუმრო „Hotel Magna Pars Suites”-ში, წითელი ხალიჩა, მოდისა და დიზაინის ცენტრი- ჟურნალისტებისთვის, ფოტოგრაფებისთვის და გულშემატკივრებისთვის საოცარი სანახაობა იყო. ორ ფერში გაწყობილი ულამაზესი 500 კოლეზიონმა მოხიბლა თავისი სტილითა და დეტალებით მაყურებელი. მოოქროვილი აქცენტები წინა ბამპერსა და სარკის ბადეებზე, რომელიც საზოგადოებამ ძალიან დადებითად შეაფასა.

მილანისა და ლონდონის შემდეგ 500 კოლეზიონი ტურნეს ბერლინში, მეტროპოლში, სადაც თქვენ შეგიძლიათ დაიკარგოთ დიდებული ძეგლებისა და უნიკალური ხელოვნების მუზეუმების გარემოცვაში, ტექნოლოგიურ ტაძრებში. ახალი სპეციალური გამოშვება იყო ექსკლუზიური ღონისძიების ვარსკვლავი, რომელიც ჩატარდა ultra-modern Bridge Studios, on Seestraßeninsel in Westhafen ულამაზეს ადგილას, ბერლინის გულში, სადაც საზოგადოებამ შეიტყო უფრო მეტი ტექნიკის შესახებ რაც ხდის მანქანას ნამდვილად შეუფასებელს.

მაგალითად, 500 კოლეზიონი გთავაზობთ ოპონენტურ Uconnect 7 “HD LIVE რადიო ინტეგრირებულ Apple CarPlayTM და Android AutoTM ფუნქციებს და Tom Tom-ის რუკებთან ერთად ნავიგატორს. ასევე სურვილისამებრ ხელმისაწვდომია 7 დიუმიანი TFT ეკრანით აღჭურვილობა, უმსხვილესი მის კატეგორიაში და მუსიკის მოყვარულთათვის აუდიო Hi-Fi სისტემა.

სტუმრებმა ასევე აღნიშნეს, რომ Fiat 500 Mirror, Fiat 500 Riva, Abarth 695 Rivale და Abarth 695 XSR Yamaha

ყველაზე გამორჩეული მოდელებია იმ  30 მოდელს შორის რომელსაც Fiat და Abarth უშვებს 11 წლის მანძილზე.

რასაკვირველია, ამაღელვებელი 500 კოლეზიონეს სამოგზაურო ტური პარიზში, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მსოფლიო მოდის დედაქალაქში დასრულდა. ამდენად, ტურის მეოთხე ეტაპზე შეირჩა ადგილი La Maison in Issy les Moulineaux -ის ულამაზესი მდინარე სეინის გასწვრივ მდებარე რომანტიკული ქუჩის არქიტექტურაში, სადაც ახალი სპეციალური გამოშვება მოდელირებული იყო ერთ-ერთ ყველაზე ექსკლუზიურ შოუზე. ეს იყო შესანიშნავი ადგილი ევროპაში ყველაზე ელეგანტურ ქალაქში, რომელიც სახლში ყველაზე ცნობილი ჰოტეუ კოსტიურობის მოდის ეტიკეტებია. ელეგანტური ქრომირებული “კოლეზიონის” სამკერდე ახალი 500 კოლეზიონე სხვა მოდელებისგან გამოირჩევა, რომელიც გამოხატულია არაჩვეულებრივი ლოგოსგან, ავტომობილის ბევრი ელემენტი აშკარად ახასიათებს მოდის და დიზაინის სამყაროებს, როგორიცაა საგაზაფხულო ულამაზესი ახალი liveries,  სტანდარტული 16-დიუმიანი ალუმინის დისკები. პალიტრა შედგება ახალი ორ-ტონიანი (თეთრი და რუხი) ” Primavera ” და ორი ტონი (თეთრი და მწვანე) ” Acquamarina “. იგივე თავშეკავებული ელეგანტურობაა თავდაპირველ კომბინაციებთან ერთად, როგორც  – თეთრი, ორი ტონი ” Primavera “, მწვანე ორი ტონი ” Acquamarina ” ან სხვა ფერის შესატყვისი სხეულის ნამუშევარი. ბუნებრივად, ახალი, მოდის შთაგონებული ფერის თემა გრძელდება შიგნით ორი ტონი, ზოლიანი ნაცრისფერი სავარძლებით, სპილოს ძვლის ფერი ზედა და ნაქარგი 500 ლოგო და “კოლეზიონი” ლოგოზე.

მილანის, ლონდონის, ბერლინისა და პარიზის შემდეგ 500 კოლეზიონეს ევროპული ტური დასრულდა მადრიდში, ესპანეთის დედაქალაქის ხელოვნებისა და კულტურის გულში. მისასალმებელი ნათელი და სანახაობრივი ეზოთი, საიდანაც არის სრულყოფილი ნაზავი ტრადიციული მადრიდის არქიტექტურისა და უახლესი დიზაინის, დახვეწილი შეზავება ძველისა და ახალის. იგივე დამოკიდებულება გვხვდება 500 კოლეზიონეში, რომელიც უპირობოდ უდევს 500-ს, რადგან ის ერთ-ერთი ყველაზე მოდური იტალიური 500-ის ყველა მახასიათებელს მოიცავს და ამავდროულად სიახლეს გვაწვდის. ეს არის შესანიშნავი როლი აუთენტური იტალიური შედევრი, რომელმაც გავლენა მოახდინა მოდის, საზოგადოებასა და ჩვევებზე ათწლეულების განმავლობაში. სხვა სიტყვებით, “სამუდამო კულტი, სამუდამოდ 500″.

1957 წელს დაიწყო და იტალიაში მასობრივი მოტორიზაციის სიმბოლო იყო, ხოლო 2007 წელს Fiat 500 დაიბადა,  ახალი მოდელი, რომელიც მალე მსოფლიო ფენომენი გახდება, თავისი დებიუტით წარსდგა მომხმარებლის წინაშე. ეს აისახა მსოფლიოს მასშტაბით 100-ზე მეტ ქვეყანაში. გაყიდვის 80% იტალიიდან არის. 2013 წლის შემდეგ 500* ევროპაში თავის სეგმენტში საუკეთესო გაყიდვადი ავტომობილი გახდა. 2018 წლის პირველი ოთხი თვის განმავლობაში, 500 იყო ბაზრის ლიდერი ცხრა ქვეყანაში (დიდი ბრიტანეთი, ესპანეთი, ბელგია, შვეიცარია, პორტუგალია , ავსტრია, უნგრეთი, ხორვატია და სლოვენია) და სამივე შვიდიდან (იტალია, გერმანია, საფრანგეთი, შვედეთი, სლოვაკეთი, რუმინეთი და ბულგარეთი). 2018 წლის პირველი ოთხი თვის განმავლობაში, მისი არსებობის მე -11 წელს, 500 * -მა საკუთარი რეკორდი მოახსნა ევროპაში გაყიდული 74,000 ავტომობილით.

* Fiat 500 და Abarth 500

სიახლე ფიატისგან